sobota 14. července 2012

Střípky od nás...

Ahoj všichni, dnes tu mám jen pár nezařazených fotek - převážně samozřejmě kluků:-)
Fífa si užívá v bazénku...z toho mám ovšem minimum fotek, vždy se mi u focení u bazénku vybije foťák...
Sklidila jsem zbytek levandule a večer si k ní sedla na zpracování...k tomu je potřeba i čokoládová vzpruha - Tatiana patří k těm nejlepším:-)
Lukášek si vyzkoušel koupací kyblík - trochu "po australsku" - Ello, koukej, jak zkoušel, jak je u protinožců:-)
 A tady Fífa objevil Lukášovo lego-duplo...





 A tady zkouší nový letní outfit - prý je důležitější chránit hlavu než zadeček, tak má kraťásky alá klobouk:-)


7 komentářů:

  1. Tak jsem první? Zdravím a směji se outfitu malého. No a Lukášek hlavou dolů, máš veselo viď? A pak ten božský klid jak usnou. Hlídám vnuky tak si to dovedu představit. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  2. To je krása, u nás prší a vy jste v bazénku...a levandule úžasná...mi letos hodně vymrzla, tak ji dávám znova dokupy...kluci jsou šikovní, jde vidět, že se Filípek rozkoukává...pá

    OdpovědětVymazat
  3. Peťo, díky moc za popis na levandulové paličky. Než jsme odjeli na dovolenou, tak jsem je ještě večer zkoušela. Trochu se povedlo a trochu neee. Asi už jsem měla cestovní horečku a nebyla jsem soustředěná.Ale levandule se ještě neláme, tak se zase zítra do toho dám. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  4. Filípek je úžasný a je to malý průskumník a jak je to u takových mrňat zvykem, všechno proskoumá pusinkou, co kdyby to bylo náhodou něco k snědku! :-))Vody v bazénku si náramně užívá a Australan Lukášek, taky nemá chybu. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Hahaha, Luki v koupacím kyblíku nemá chybu! A už jsi jedla kokosovou Tatianu?
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Péťo, kluci jsou kouzelní - jako vždy. :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj petí!
    Včera jsme se vrátili z dovči a já jen zírám, kolik jste toho za týden stihli! takže sedím a čtu a čtu a čtu! :-)
    Nejvíce se směju nad fotkou, kde je Lukášek hlavou dolů v koupacím kyblíku! :-) Petí, levandule nám stále krásně voní v bytě a při pohledu na fotku, kde máš další na zpracování s bonboniérou Tatianou se jen blaženě usmívám. :-)
    Filípek je úžasný a jak si prvně vše ochutná, než si s tím začne hrát. :-D Krásné fotky Petí. :-)

    OdpovědětVymazat