pátek 3. srpna 2012

Dárečky od Šárky

Ahoj všichni, přeji krásný páteční podvečer! Dnes se jdu chlubit...včera jsem si totiž na poště vyzvedla balíček od Šárky  a doma zůstala naprosto paf! Šárce jsem k jejím narozeninám a svátku poslala balíček s pár maličkostmi, mmj. s levandulovou paličkou, která se ji u nás moc líbila a ona nám poslala na oplátku balík tááák nacpaný krásnými dárečky, že mi došla slova...no posuďte sami...


Šárka poslala tohoto úžasného hand-made háčkovaného dráčka:
 Zabavil si jej Filípek:-)
 A prozkoumával i ostatní dárečky...

Tenhle úžasný mini-omáčkovník s nádhernou naběračkou rozšíří mou sbírku českého (v tomto případě karlovarského) bílého porcelánu...
 Už v něm úplně vidím např. brusinky ke svíčkové omáčce:-). Podložka je taky dílem Šárky...
 A tady ještě takováhle mlsota:

 A Lukášek si v balíku našel také to svoje - dva dinosaury (jednoho maličkého raději nechal doma, většího rovnou vzal na zahradu, kde bojoval se zlým dinosaurem) a tříhlavého draka, který se k dinosauří partě ochotně připojil:
 A Lukášek spokojený pózuje s oběma (ne)tvory:-)
Šárinko, jsi neskutečná osůbka, naprosto úžasná a já opravdu nemám slov, jak ti poděkovat. Moc díky i za nádherný, milý dopis, který jsem si tu večer v klidu přečetla poté, co ta naše drobná zvěř usnula a zavládl doma chvíli klid:-). Udělala jsi mi obrovitánskou radost a moc moc díky!

10 komentářů:

  1. Zdravím Peťo a hlásím, že jsem již doletěla domů. To bylo radosti, to ti věřím, každý jste si v balíčku našel něco pro sebe. Projdu ještě zameškané, přeji pohodové dny.Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka je velká šikulka, ten háčkovaný dráček je naprosto úžasný, má takový milý výraz, je mi jasné, že se Filípkovi moc líbil, já bych ho brala hned! :-D
    I ostatní dárečky jsou báječné, Šárka myslí na každého :-)
    Takový balíček musel moc potěšit! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je úžasný dáreček,spíše dárečky,určitě jsi měla radost i Tvoji šikulové.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera,obzvlášt ten dráček je bombový,tak přeji příjemné hraní:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezke prekvapeni od Sarky a kluci jsou s darky velmi spokojeni.

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy mám pocit, že takové radosti se snad stávají jen tady, mezi námi...Moc hezké, Peti!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Háčkovaný dráček je moc krásný, malý omáčník taky a i ostatní dárky musely udělat ohromnou radost a úplně všem, protože si mohl každý člen rodiny, najíc něco pro sebe. Šárka dárečky, moc dobře vybrala! ;-))

    OdpovědětVymazat
  8. Petí, největší poděkování je pro mě radost, kterou dárečky udělaly. ;-) Jsem moc ráda, že uspěly. :-)
    Filípek je naprosto úžasný, jak si hned zabavil čajíčky a copak to asi je? :-D Jsem ráda, že byl Lukášek spokojený. :-)
    A jak už jsem ti psala, byla jsem nadšená, když jsem porcelán objevila. :-)
    A jsem nadšená, že i ty jsi z dárečky spokojená. :-) Nic víc jsem si nepřála. :-)
    Já děkuji tobě, za tolik nádherné chvály. :-)

    Petí, měj se krásně a dnes snad sluníčkově. :-)

    P.S.: Všem vám moc děkuji za ta krásná slova. Dráček má koukám úspěch. ;-) Tak to jsem ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dárečky jsou naprosto úžasné. Šárka je šikulka. Její dráček se mi moc líbí. Ostatní je také krásné. Líbí se mi, jak Filípek hned zkoumal obsah balíčku.
    Peti, mějte se všichni hezky a užijte si víkend. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty dárečky jsou nádherné, dráček je opravdu kouzelný :-)!

    OdpovědětVymazat