čtvrtek 9. srpna 2012

Nová keramika

Ahoj všichni. Minulý týden mi dorazila keramika objednaná hned u dvou šikulek - Lenky Hložkové a Zuzky Morkusové. Od Lenky její klasická bílá keramika určená do kuchyně, od Zuzky pak krásné zahradní dekorace a naprosto úžasné hodiny do pergoly.



Tyhle dózy jsem měla objednané dvě, jednu ovšem zvládla pošta při přepravě rozbít...Nicméně Lenička měla ještě jednu a je natolik úžasná, že mi poslala tu a teď čekáme, jak se s reklamací té rozbité dózy vypořádá pošta...Na fotce mám tedy vyfocenou jen tu jednu, v kuchyni už nyní obě dvě - v jedné vařečky, v druhé naběračky, metličky a zbývající nářadí...
 V lahvích se ukrývá olej a ocet jednoduše proto, abych nemusela stále běhat do potravinové skříně (sice ji nemám daleko, ale takhle je to přeci jen komfortnější a i vzhlednější:-))
A od Zuzky:
Ježka si vybral Lukášek a musím říct, že vybral parádně, je opravdu moc krásný:
 Tady je celá zásilka od Zuzky:
 Hodiny keramické s dekorem dřeva jsou tak realistické, že můj taťka při návštěvě myslel, že jsou opravdu na dřevěném prkně:-)

Hodiny budou dělat parádu v pergole, kde by díky zastřešení měly bez potíží vydržet celoročně, zbývající zahradní keramika je mrazuvzdorná, takže bude zahrádku zdobit i v zimě...pro ptáčky ještě musím pořídit tyčky, aby byly v záhonech vidět, ježek už se ukrývá pod meruňkou (místo mu vybral Lukášek:-))

12 komentářů:

  1. Ahoj Peťo, musím Ti moc pochválit úžasnou parádu do kuchyně i ven!!!!Moc krásné věci jsi si pořídila!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása,keramika je úžasná,já jsem zase blázen do porcelánu:-))Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Peti,objednala jsi krásnou keramiku.Hodiny a ježek jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, moc hezky se ti ta bílá keramika zabydluje v kuchyni, nejen že je krásná, ale i velmi praktická a keramika zahradní je taky krásná. Lukášek vybral ježečka moc dobře, hodiny budou v pergole šikovné a ty ptáčky, si dokážu představit na zimním záhoně, jak vykukují ze sněhu. Prostě, všechna karamika je báječná a určitě z ní máš radost.

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik krásných věcí. Ty jsi musela být móóóc hodná.Ale člověk si musí udělat radost, néééé....

    OdpovědětVymazat
  6. Peťulko, krásné kousky. Já mám slabost pro Zuzčinu keramiku - ježečka, ptáčky a hodiny mám doma také. Zuzka je velká šikulka, jen co vyšetřím penízky, hned musím objednat další skvosty. Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Ačkoliv nejsem na keramiku moc zaměřená, ty hodiny jsou opravdu nádherné, vypadají vážně jako ze dřeva :D. A ježeček je taky moc povedený.
    O nádobkách na ocet i olej už taky přemýšlím, ta PETka na lince u mě doma nevypadá moc vzhledně :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Peti, objednala jsi krásné věcičky. Nemůžu říct, že by se mi něco líbilo víc, vše je prostě parádní. A navíc pro keramiku od Leničky mám velkou slabost.
    Ještě se vrátím k minulému článku, Filípek je pěkný čertíček, ale zase Ti pěkně pomáhá. Na takové zlatíčko se nejde ani zlobit.
    Přeji krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné kousky, Peti. V pergole máme hodiny taky, a je to věc hodně praktická :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Peťo, keramiku sis vybrala nádhernou! Já už jsem Zuzčiny výrobky taky okukovala, ptáčci do záhonů se mi moc líbí, ale pořád je potřeba kupovat samé "důležité" věci, no třeba někdy dojde i na tyhle krásné nezbytnosti :)
    Přeju tobě i klukům krásný víkendík :)
    No a k minulému článku. Filípek je rarášek, ale k zulíbání :)

    OdpovědětVymazat
  11. Petí! Jedním slovem NÁDHERA!!!!!!
    Keramika do kuchyně je krásná, dózičky na olej a ocet jsou parádní a celkově je to překrásné.
    Keramika ven je také nádherná. Ten ježek je úžasný. :-) A hodiny jsou opravdu velice autentické, také bych bývala typovala, že je to dřevo. ;-)
    No vida, tolik krásy a člověk nemusí objednávat do ciziny. ;-) Však české ručičky jsou jedny z nejšikovnějších. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. A doufám, že reklamace bude probíhat úspěšně. :-)

    OdpovědětVymazat