úterý 4. září 2012

Koupando grando:-)

Ahoj všichni! Přeji krásné úterní popoledne:-). Dnes tu mám fotky z několika koupání kluků...Od doby, co Fífa sedí, koupou se rádi spolu...Fíkovi jsme koupili sedátko do vany, přeci jen je to jistější, když řádí s bráchou:-). První koupačka - Lukáškovi na ramínku "svítí" monokl, jak ho kousnul kamarádů chlapeček...ale byl v tom do jisté míry nevinně, hráli si s dinousaury a Luciš tomu jeho dinosaurovi říká: "Kousni mě!" no a chlapeček si to přebral po svém a poslechl:-D
 Fík pro změnu ochutnává vlastní nohu...
 Fífa se koupe s kamarádkou o čtyři měsíce starší...

 A Lukášek pro změnu s její starší sestřičkou - ta je o 6 týdnů mladší než Lukáš, ale vypadá tak o dva roky starší:-)

 Fík je chvíli "šmíroval"...
 Pak ho to přestalo bavit, tak šel vykonávat svou nejoblíbenější činnost - krámuje z krabice špinavého prádla...

A nakonec se odebral k záchodu, kde ho to taky moc baví:
 A tady opět kluci při koupání spolu...


 


12 komentářů:

  1. Krásně se kluci koupou. Jsou kouzelní.
    Fífa se mi líbí, jak kramaří. Ale z rozmotaného toal. papíru by mě kleplo. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    To jsou naprosto bombastické fotky!!!!! :-)
    Pobavila mě ta, kde si Filípek ochutnává vlastní nožku. :-D A jak je dobrá, no panečku!!! :-DDDD
    jejda mane, tak koukám, že jsi vlastně taková Popelka a Filípek je tvá macecha a než půjde do hajan, tak ti nachystal práci, aby jsi se nenudila a nevymýšlela nějaké lotroviny!!!!! :-DDD
    Ten toaletní papír mě naprosto odboural!!!!!!!!! :-DDDDDDD
    A musím ti dát zapravdu, že ta Lukáškova kamarádka opravdu vypadá na starší a vůbec ne na mladší. ;-)
    Mějte se krásně! Já jsem se u fotek náramně kochala. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fífa tomu dává. Pěkně třídí prádlo a toaleťák na ruličce není zajímavý, tak proč ho neodmotat.Máš to ale šikovné kluky.

    OdpovědětVymazat
  4. Petruško, moc krásné fotečky:-) Mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. To sedátko do vany, je moc šikovná věc, žasnu, co se dnes pro ta mrňata dá všechno koupit. Kluci si to koupání pěkně užívají, ale jak je vidět na dalších snímcích, Filípek si umí užívat i mimo vanu. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, líbí se mi, jak máš "nervy" všechno zdokumentovat! My, co to nemusíme uklízet se moc bavíme!
    Mějte se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Peti moc Tě zdravím,kluci rostou jako z vody krásné fotečky,malý Fífa je kouzelný jak se snaží si kousnout do nožky moc pěkná fotka.Jinak jak je vidno máš doma veselo.Díky za návštěvu, a mějte se v Pucíkově krásně. Luďka.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Péťo, máš zábavu. Filípek se stará, aby jsi se nenudila. :-D Kluci jsou úžasní a máš pro ně i "nevěsty!. :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Záchodová fotka je úžasná, něco mi to připomíná :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Jo fífa musí uklidit po svém,ta fotečka s toaleťákem? znám,občas byl po celé bytě.Hezké koupáníčko.

    OdpovědětVymazat
  11. To je bájo, že už Fífa chodí a sedí a může se takhle s bráchou vyřádit ve vaně :-) Věřím, že ho čvachtání moc baví, já také jako malá milovala napuštěnou vanu se spoustou pěny :-)
    Že Fífa chodí je také báječné, jenže koukám vyšťourá opravdu kde co.. :-D To musela mít maminka radost, když si Filípek jako hračku vybral toaletní papír, co? :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Naši kluci také takhle ve vaně řádí. A schválně cákají, až je mokrá celá podlaha v koupelně. A mají z toho nesmírnou radost, že je napomínám. Jedině na ně platí to, když řeknu, že jim vypustím vodu. Tak se alespoń na chviličku zklidní. Ach jo....

    OdpovědětVymazat