čtvrtek 10. ledna 2013

Něco pro zasmání:-)

Ahoj všichni! Chci vám popřát příjemný večer.
Dnes nepřináším žádné fotky ani nic nového od nás, ale musím se s vámi podělit o jeden vtip, který jsem četla, a který mě opravdu naprosto dostal, tekly mi tu slzy a nebyla jsem schopná jej reprodukovat manželovi:-). Předem ale varuji, že se jedná o mírně řečeno černý humor:-D.


Manželský pár se rozhodne na chvilku uniknout tuhé zimě a strávit týden na jihu u moře. Z pracovních důvodů se stane, že manželka může odletět až o den později. Manžel odletí podle plánu. Po příchodu se ubytuje na hotelovém pokoji, vytáhne laptop a ihned posílá mail svojí manželce. Přihodí se mu však hloupá chyba a při zadávání adresy vynechá jedno písmeno a mail se tak dostane do e-mailové schránky jisté vdovy, která právě doprovodila svého muže do hrobu. Vdova si právě v počítači prohlíží poštu, zda jí nedošly nějaké vyjádření soustrasti od přátel a známých. Ve chvíli, kdy její syn vejde do pokoje, žena už leží v bezvědomí na zemi. Zrak syna padne na monitor počítače, kde čte: Komu: Mojí opuštěné manželce. Od: Od tvého muže, který odešel dřív. Věc: Dorazil jsem. Nejdražší, právě jsem v pořádku dorazil. Už jsem se tu vcelku zabydlel. Věřím, že je vše připraveno na Tvůj zítřejší příchod. Přeji ti šťastnou cestu a čekám Tě. Miluji Tě, Tvůj manžel. PS: Tady dole je čertovsky teplo.

Mějte se krásně a užijte si příjemný večer:-)

12 komentářů:

  1. Teda Petí!
    Tak tomu říkám černý humor, ale vážně jsem se nasmála a když jsem ho četla bráškovi - který je dost přísný na vtipy, tak se také smál. :-) Opravdu povedené!!!!!! :-DDDDDDDDD

    P.S.: Děkuji za odpověď ohledně skořicového cukroví. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéminééé, tak to se vážně povedlo!
    Nechtěla bych to zažít na vlastní kůži, ale vtip je to senzační. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Petko, tak to je opravdu klasika. To certovke teplo me dorazilo :o) Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som sa na ňom tiež dobre bavila, dostala som ho od kamarátky e-mailom. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Fukčarinka Peťulo vtip boduje! Četla jsem, že jsou kluci nemocní, tak ať se brzo uzdraví, to vám přeje Fukčarinka.

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, chválím tvoje sušenky a skorojarní výzdobu a tleskám a děkuji, pobavila jsem se!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Pet,taky jsem dostala emailem tento černý humor,ale dobrý-zažít bych to taky nechtěla,ale jako vtip výborný.
    Čtu,že marodí klučinové,tak ať se brzy uzdraví,ten bacil je snad všade-to počasí nám dává zabrat.pa Miluš a měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, to je pěkný kameňák. :D To jsem se pobavila.
    Přeji vám, ať se kluci brzy uzdraví. Snad nás nepostihne nějaká chřipková epidemie.
    Mějte se v Pucíkově fajn. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krááásné!!!! krásné...bez komentáře...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten mě fakt rozesmál, Peti. Jdu pročíst ještě tvoje starší články, dohnat zameškané :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle vtip jsem kdysi už četla a je pravda, že mě tenkrát hodně pobavil. Na druhou stranu, stát se to mně, asi to nepřežiju :).

    OdpovědětVymazat