neděle 27. ledna 2013

Špióní polštářek

Ahoj všichni! Přeji krásný nedělní večer a jdu jen s novým výtvorem pro kluky... Jelikož jinak nestíhám, mám za sebou velmi výživný víkend, kdy mám od pátku dohromady naspáno asi 6 hodin... Fífa totiž horečkoval, včera byl celý den úplně hadrová panenka, celý den i noc na mě visící... Na dnešek už byl malinko lepší a dnes odpoledne už začínal zas vypadat jako náš rarášek, začal zas krámovat a tak vůbec vypadat trochu k světu... Z daného stavu podezřívám zoubky, protože na virózu nevypadal... Každopádně doufám, že teď bude chvíli klidněji...
Takže teď už k výtvoru... Tento typ aktivity se dá docela často vyhledat v různých podobách, já zvolila jednoduchý "polštářek"...šito z fleecové deky, vnitřek je rýže v "zipovém" pytlíku... V rýži jsou pak uloženy různé předměty, které se prosýpáním a přehravováním vyhledávají... Jako předloha pak mohou sloužit obrázky ukrytých předmětů, nebo - jako v našem případě - druhá sada předmětů uložená v mističce... Jednoduše to, co našel v pytlíku, přendal z misky do druhé... Podařilo se celkem brzy vyhledat vše... Zatím použitelné jen pro Lukáška, Fífa by ještě cíleně nehledal, toho by tak bavilo přehrabávat obsah sáčku "naživo" :-)
No a to od nás pro dnešek vše, mějte krásný vstup do nového týdne, já se stále trápím jen s iPadem (díky bohu za něj a aspoň jakýsi přístup na net, ale žádná sláva k blogování:-D). Snad v týdnu nakouknu a odhodlám se i ke komentování i u vás;-)







12 komentářů:

  1. Ahoj Peti, dívám se, s čím vším si mohou děti hrát. Jak tak občas hlídám vnučky, pozoruji, že mnohdy před drahými hračkami dají přednost něčemu, kde mohou rozvinout fantazii. Místo dokonalých oblečků na panenky si vytvářejí třeba vlastní z odstřižků látek.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavá hračka! To jsem ještě nikde neviděla! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, páni, to je tedy hračka! Peti, super!
    Jinak doufám, že teď už všichni klidně a zdravě spíte!
    Dobrou, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Supr pytel pro špióny!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peťo, to je naprosto úžasná hračka!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, polstarek krasny napad. Jinak ani nevis jak ti rozumim, Alexander mel dnes v noci zachvat Pseudokrupu a tak jsem od pul treti nespala... Preji ti prijemny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. No to je nádherné zabavení,no kam ty na to chodíš? Peti,ať je brzy dobře a ať se pořádně vyspinkáte všichni.Mějte lepší týden.Miluš

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petí!
    No super zábava, líbí se mi, jak se Lukášek soustředí. :-) Opět skvělá práce Petí. :-)
    Jojo, zoubky, ty nadělají trablů.

    Mějte se krásně a Petí, seber odvahu a nakukuj. :-)
    Ahoooooooooooj. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, to je úžasná hračka. :-) Doufám, že už je Filípkovi lépe.

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda, uzdravujte a na to,jak horečkujete -jsi tvořivá, držte se

    OdpovědětVymazat
  11. To je prima nápad, děti se pěkně zabaví. Doufám, že už je Filípek v pořádku a ty vyspalá do růžova.

    OdpovědětVymazat
  12. Nazdar Peti prosím Tě kde Ty na ty nápady chodíš to je príma zábava, ale na co všechno Ty nepříjde?Moc Tě obdivuji to máš dané každý to neumí, si moje šikulka.Ještě se Tě chci zeptat máš ráda korálky, a jaké se Ti líbí napiš mi!

    OdpovědětVymazat