pátek 15. února 2013

Geoboard

Ahoj všichni! Dnes vám jdu ukázat naši novou výukovou hračku vyrobenou doma... Jedná se o geoboard, což je výborná didaktická pomůcka pro děti pro usnadnění a vysvětlení převážně matematických zákonitostí, ale i "jen" pro procvičení představivosti, fantazie a i jemné motoriky...
Jde o (v našem případě) dřevěnou desku s v pravidelných rozestupech rozmístěnými výstupky (opět v našem případě se jedná o špendlíky s velkými hlavičkama, které se používají do nástěnek). No a jakmile máte výše popsané, máte vyhráno a hurá na hru... Pak už totiž stačí jen pár gumiček a o zábavu je postaráno:-). Já ještě pro úplnost přidala i manuál na tvorbu, na papír do odpovídající šablony fixama vytvořila vzory- čísla, písmena abecedy a pár různých tvarů a hra může vypuknout. Musím přiznat, že jsem geoboardy vyráběla rovnou dva a sama si s ním taky ráda hraji, je to docela přímá relax:-).











9 komentářů:

  1. Ahoj Peťo, to je další úžasný nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Týý jo... to je fakt bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - Peťulo já zírám .... jsi šikula, no fakt jsi.

    OdpovědětVymazat
  4. Název hry mi nic neříká a samotnou hru jsem taky nikdy neviděla. Bude to prima zábava a podle plánku vidím, co všechno se dá pomocí gumiček vytvořit. Určitě bych si taky něco zkusila. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prima hra a ještě šikovnější mamina co opravdu umí vytvořit pro děti.Je vidět,jak to Lukáška hned zaujalo.
    Doslova před tebou smekám. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Název neznám, ale je to hezká hra. A děti u ní sedí v klidu a přemýšlí.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Petí!
    To je parádní věc! :-)
    Líbí se mi hned ten usměvavý obličej na začátku. Ale koukám, kolik obrazců lze vyrábět. :-) Potěšilo mne, jak jsi napsala, že jsi vyrobila hned dva, neb i ty si s tím ráda hraješ. ;-)
    A skvělá nápověda - nákresy na papírech. :-)
    Super! Na co člověk u tebe nepřijde. :-)
    Na fotkách je vidět, jak to i Lukáška baví. :-) Ale ruku na srdce, kdo u toho tráví více času? :-D

    OdpovědětVymazat
  8. To by bylo pro naše kluky jako dělané...Děkuji za typ. Pokusím se též vyrobit, ale nebude to určitě hned.

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, týýýýýjo ... parádní nápad.
    Krásný víkend se spoustou zábavy ... Věra

    OdpovědětVymazat