pátek 19. dubna 2013

Magnetický rybolov

Ahoj všichni! Opět se hlásím a omlouvám se, že vás zanedbávám, pokusím se to napravit... ale pořád se trápím jen přes iPad, fotky mi to pořád nechce nahrávat a vše strašně trvá... Dnes se konečně zas zadařilo a tak jdu ukázat další aktivitu v rámci "pytlíků", tentokrát filcové rybičky s magnetem a udicí na jejich lov...
Jen podotýkám, že tyto aktivity všechny jsem netvořila sama, ale jsou z výměny pytlíčků, kdy já tvořila pro ostatní šikovné maminky své "projekty" a ony zasílaly zas své... Kvapem se nám blíží uźavěrka dalších dvou kol, já nestíhám (jak jinak:-D), ale už se moc těším na všechny nové aktivitky:-). Tak to je pro dnešek ode mě vše, zase letím, mějte se krásně a užívejte teplých (ačkoli dnes upršených) jarních dnů:-)








4 komentáře:

  1. To jsou parádní fotky, Peti! Fífa, je fakt pracant :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Rybičky jsou super nápad. :-) Moje sestřenice mívala ty plastové rybičky a také jsme je na magnet chytaly. Ale tyto filcové se mi líbí víc. :-)
    A koukám,že Filípek to cítí stejně jako já. :-)

    Petí, držím ti pěsti, aby se brzy změnil kamarád na internet (místo iPad - laptop). :-)
    Ale určitě jsi ráda, že máte doma iPad - aspoň něco a můžeš být s námi v kontaktu. :-)

    Petí, měj se nádherně a ahooooooooj!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, s jakým zaujetím si maličký hraje:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - hlavně že máte radost všichni. Taková výměna je dobrá věc, koukám jak jste tvořivé maminy.

    OdpovědětVymazat